Annuleren

Hoe meld ik online mijn annulering aan?
U kunt via ons annuleringsformulier een annulering doorgeven. Wij pakken dit vervolgens direct voor u op en u ontvangt per mail een bevestiging van uw annulering en alle relevante zaken.
Mijn bestelling is door Douche-Concurrent geannuleerd. Wat nu?
Helaas kan het voorkomen dat een product plots niet meer leverbaar is. In dit soort gevallen kijken wij graag samen met u naar een alternatief, maar mocht deze er niet zijn, dan zorgen wij ervoor dat de annulering administratief wordt afgehandeld en uiteraard ontvangt u hier een bevestiging per mail over.
Mijn order is al verzonden, maar ik wil hem annuleren. Wat nu?
Annuleren kan helaas alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is uw bestelling al verzonden, dan kunt u de order weigeren aan de deur. Zodra wij de bevestiging hebben ontvangen dat u de zending heeft geweigerd, zorgen wij dat de annulering administratief wordt afgehandeld en wordt dat per mail aan u bevestigd.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op met behulp van de serviceaanvraag of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 3)