Bestellen

Kan ik ook bestellen via de telefoon of e-mail?
Jazeker, dat is mogelijk! De factuur wordt dan via de e-mail naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u een bevestigingsmail van ons. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op.
Wat als ik geen bevestiging heb ontvangen?
Wanneer u geen bevestigingsmail hebt gehad, kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling bestellingen via [email protected] of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 4).
Hoe kan ik BTW-vrij bestellen?
Indien u beschikt over een buitenlands BTW-nummer kunt BTW-vrij bestellen. Let wel op dat u hiervoor een zakelijk account moet aanmaken. Indien u als particulier reeds een bestelling heeft geplaatst kunnen wij hiervan niet de BTW terugstorten. Klik hier voor het maken van een zakelijk account.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op via [email protected] of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 1)