Bezorgproblemen

Ik ben niet tevreden met de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?
U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice afdeling of een serviceaanvraag indienen. Wij luisteren graag naar uw verhaal en gaan samen met uw op zoek naar een oplossing.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Controleer het volgende:
1. De Track & Trace code van het pakket: u vindt deze in uw verzendbevestiging die u ontvangt van onze transporteur. Controleer via de Track & Trace of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres: klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer ook uw postcode.
Wat gebeurt er met mijn levering als ik niet thuis ben?
Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakketbezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Voor grote pakketten maken wij graag een bezorgafspraak met u, zodat wij het pakket met zekerheid bij u thuis kunnen afleveren. Wanneer u dan niet thuis bent, worden er voor de volgende poging helaas €50 in rekening te brengen gebracht. Wij vinden het belangrijk om het milieu zo min mogelijk te belasten, dus onnodige autoritten willen wij op deze manier voorkomen.
Wat als mijn product beschadigd is?
Samen met ons transportbedrijf streven wij ernaar om uw bestelling schadevrij bij u af te leveren. Omdat niet altijd alles in eigen hand ligt, vragen wij u vriendelijk om uw bestelling bij ontvangst te controleren. Mocht uw bestelling beschadigd zijn, verzoeken we u dit binnen 48 uur na ontvangst bij ons te melden inclusief foto’s van de schade. Dat kunt u doen via het serviceaanvraag formulier.
Wat als mijn product/bestelling incompleet is?
Wanneer uw bestelling niet volledig is geleverd, willen wij u vriendelijk verzoeken ons dit te laten weten m.b.v. de serviceaanvraag. Wij zullen de kwestie voor u oppakken, uitzoeken en zorgen dat u uw order z.s.m. correct ontvangt.
De levering is vertraagd. Dekken jullie de voorrijkosten van de installateur?
Het is uiteraard enorm vervelend als een levering is vertraagd en wij doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Gezien voorkomen niet altijd mogelijk is, raden wij ten alle tijden aan om pas na ontvangst en controle van het product een installateur in te plannen. Wij dekken namelijk geen kosten van de installateur bij een vertraagde levering.
U heeft een mail ontvangen van de transporteur dat u niet geleverd krijgt, wat nu?
Wij streven er naar alle bestellingen zo spoedig en vlot mogelijk opnieuw in te plannen, u ontvangt een nieuwe mail met daarin de informatie over de levering. Mocht u uw lever dag willen wijzigen dan vernemen wij dit graag zo spoedig mogelijk van u.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op met behulp van de serviceaanvraag of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 3)