Coronavirus: veelgestelde vragen
Onze bezorgers dragen tijdens de levering schone handschoenen bij het lossen. Dit betekent dat zij bij iedere klant een nieuw paar aan zullen trekken.
Wanneer de bezorgers arriveren bij uw woning, zullen zij de bestelde producten voor uw deur plaatsen. Zij bellen bij u aan en nemen daarna minimaal twee meter afstand. Zodra u de deur opent zullen de bezorgers in uw bijzijn zelf het krabbeltje plaatsen, zodat u dit zelf niet hoeft te doen. Op die manier wordt contact zoveel mogelijk vermeden.
Het magazijn is weer geopend voor particulieren, mits de aanwijzingen van ons personeel ter plaatse worden opgevolgd.
U bent op afspraak welkom in één van onze showrooms. Krijgt u liever advies vanuit huis? U kunt nu een afspraak maken om te (video)bellen, zodat u ook vanuit huis geholpen kan worden. De beleving blijft hetzelfde: van een rondleiding door de showroom tot het laten maken van een 3D-tekening. Hier kunt u meer informatie vinden over advies op afstand.
Het is drukker dan normaal op onze klantenservice. Hierdoor is het mogelijk dat onze klantenservice slechter te bereiken is dan u van ons gewend bent. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Mocht het zo zijn dat u ons niet te pakken krijgt aan de telefoon, dan raden wij u aan om ons serviceformulier in te vullen. Wij doen ons best om hier zo spoedig mogelijk op te reageren.
Vraag niet beantwoord?
Neem contact op via [email protected] of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 1)