Coronavirus: veelgestelde vragen

Wordt mijn bestelling nog wel bezorgd?
Pakketten zullen gewoon op de afgesproken dag en tijd worden bezorgd.
Bezorgen jullie mijn bestelling ook als ik in thuisquarantaine zit?
Dat is een mogelijkheid. Mocht u zich hier zelf niet comfortabel bij voelen, dan kunt u contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Onze klantenservice is zoals altijd bereikbaar en helpt u graag met het vinden van een oplossing.
Zijn er extra hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Onze bezorgers dragen tijdens de levering schone handschoenen bij het lossen. Dit betekent dat zij bij iedere klant een nieuw paar aan zullen trekken.

Wanneer de bezorgers arriveren bij uw woning, zullen zij de bestelde producten voor uw deur plaatsen. Zij bellen bij u aan en nemen daarna minimaal twee meter afstand. Zodra u de deur opent zullen de bezorgers in uw bijzijn zelf het krabbeltje plaatsen, zodat u dit zelf niet hoeft te doen. Op die manier wordt contact zoveel mogelijk vermeden.

Kan ik mijn bestellingen ook nog ophalen bij het magazijn?

Dit is mogelijk. Ook voor ons magazijnpersoneel hebben wij maatregelen genomen. Zo dragen zij mondkapjes en handschoenen bij het inladen, en zullen zij te allen tijde twee meter afstand van u houden.

Het zetten van een krabbeltje hoeft u niet zelf te doen. Het personeel zal dit, uiteraard in uw bijzijn, voor u doen.

Zijn de showrooms geopend?

Onze showrooms in Beverwijk en Schiedam zijn gewoon geopend.

Onze medewerkers zullen de winkels continu blijven schoonmaken en de richtlijnen van de RIVM volgen.

Bekijk showroom hygiëneregels    Maak showroom afspraak

Zijn jullie op het moment telefonisch bereikbaar?

Aangezien een groot deel van onze medewerkers tijdelijk hun werkzaamheden vanuit huis uitvoeren, is het mogelijk dat wij telefonisch wat slechter bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent.

Mocht het zo zijn dat u ons niet te pakken krijgt aan de telefoon, dan raden wij u aan om ons serviceformulier in te vullen. Wij doen ons best om hier zo spoedig mogelijk op te reageren.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op via info@douche-concurrent.nl of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 1)