Meestgestelde vragen
Bij Douche Concurrent weet u altijd waar u aan toe bent. Wij vermelden de geschatte levertijden namelijk altijd bij onze producten. Omdat wij veel producten op voorraad hebben, leveren we deze de volgende dag al in huis.
Het kan wel eens voorkomen dat een product niet op voorraad is. Ook in dat geval staat de verwachte levertijd bij het product vermeldt.
Bekijk een overzicht van de levertijden.
Uw bestelling wordt bezorgd door de bezorgdienst van Douche Concurrent zelf, of door één van onze externe bezorginstanties. De bezorginstantie wordt altijd duidelijk aan u vermeld in de email die u wordt toegestuurd na de bestelling.
Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakketbezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Voor grote pakketten maken wij graag een bezorgafspraak met u, zodat wij het pakket met zekerheid bij u thuis kunnen afleveren. Wanneer u dan niet thuis bent, worden er voor de volgende poging bezorgkosten gerekend.
Wanneer al uw producten in uw winkelwagen de volgende werkdag leverbaar zijn, kunt u bij het uitchecken de afleverdatum kiezen.
Wanneer één of meerdere producten een langere levertijd hebben, kunt u uw voorkeur aangeven in het vakje “Opmerkingen”. Wij zullen vervolgens rekening houden met uw gewenste afleverdatum.
Het is mogelijk om uw bestelling op te halen. Neem telefonisch contact op met Douche Concurrent om het afhaalmoment af te stemmen of geef dit aan in het vakje voor opmerkingen, tijdens het bestellen.
Het magazijn van Douche Concurrent bevindt zich in Spijkenisse. Klik hier voor het adres.
Het kan zijn dat uw bestelde producten niet voldoen aan uw verwachtingen of wensen. Daarom heeft u 30 dagen bedenktijd. Wilt u het product retourneren? Dat kan door binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling het retourformulier op deze pagina in te vullen.
Na het invullen heeft u nog 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling op uw rekening. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Als het product binnen de garantieperiode kapot gaat, dan ligt de bewijslast bij de verkoper/fabrikant. Die zal moeten bewijzen dat het defect ontstaan is door toedoen van de koper. Na de garantieperiode ligt de bewijslast bij de koper.
Als het probleem met het product gerechtvaardigd is binnen de garantietermijn, komen de kosten van de onderdelen voor rekening van Douche Concurrent.
Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet, of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing zijn uitgesloten van de garantie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice? Dien dan uw klacht in bij onze directie. Dit kan schriftelijk naar het volgende adres:
Douche Concurrent
t.a.v. Directie
Hofweg 13
3208 LE Spijkenisse
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bij onvrede over de afhandeling van uw klacht kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Het adres van de showroom is:
Beverwijk
Parallelweg 116
1948 NN Beverwijk
Schiedam
Overschieseweg 147
3125 AR Schiedam
U kunt ook een serviceaanvraag indienen.