Garantie en klachten

Koopt u een product bij Douche Concurrent? Dan heeft u altijd fabrieksgarantie. Het aantal jaren garantie verschilt per product, maar kan tot wel 10 jaar bedragen, vanaf de dag dat u het product in huis heeft.

Naast fabrieksgarantie heeft u ook recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer u aanspraak maakt op de garantie, zullen wij, afhankelijk van de situatie, de schade herstellen, het product vervangen of het product vergoeden. Onderaan de pagina staan onze garantievoorwaarden. Geen enkele bepaling in deze voorwaarden mag uw wettelijke garantie beperken.

 

Afhandeling klachten

Wij zetten alles op alles om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan er soms iets mis gaan. Mocht dit het geval zijn of bent u niet tevreden over uw bestelling of onze service? Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen uw klacht altijd serieus en doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen.

Klik hier voor het klachtenformulier

Uw gegevens

Aankoopgegevens

Voeg uw foto(s) toe van het hierboven genoemde artikel/product

  • Let op: Maximaal 5 mb per afbeelding

* Verplichte velden

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice? Dien dan uw klacht in bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

Douche Concurrent.nl
t.a.v. de directie
Overschieseweg 147
3125 AR Schiedam

 

Garantievoorwaarden

  • Het garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering van het product. Wanneer u aanspraak wilt maken op de garantie moet u het aankoopbewijs kunnen laten zien. Het garantietermijn wordt door een reparatie of onderdelenlevering in de garantietijd noch vernieuwd noch verlengd.
  • Van garantie zijn de volgende zaken uitgesloten:
    • Slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn.
    • Een schade, gebrek of storing welke te wijten is aan een van buiten komende oorzaak of onjuist gebruik door de consument, dan wel diens ondergeschikten en/of de eindgebruiker. Als oorzaak van buitenaf wordt mede verstaan de agressiviteit van water en de als gevolg daarvan opgetreden schade of storing.
    • Het artikel dient vóór montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Zodra het product is geïnstalleerd, zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken.
    • Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie; de kosten die direct of indirect voortvloeien uit montage of demontage vallen eveneens niet onder de garantie.
  • De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Douche Concurrent B.V. het recht een keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde.
  • In die gevallen waarin de producten die vervangen dienen te worden niet meer in het leveringsprogramma zijn opgenomen, zal door Douche Concurrent B.V. een alternatief worden aangeboden welke qua design het meest overeenkomt met het oorspronkelijke artikel.
  • Na het indienen van een klacht, wat direct na constatering dient te geschieden, zal door Douche Concurrent B.V. meteen na registratie een onderzoek worden ingesteld en zal Douche Concurrent B.V. zo snel mogelijk, afhankelijk van de eventuele levertijden, een oplossing aanbieden, mits dit overeen komt met de bevindingen.