Klachten

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij horen graag waar u dan niet tevreden over bent. Wij verzoeken u vriendelijk om een serviceaanvraag hiervoor in te dienen. Vervolgens zullen wij de situatie bekijken en nagaan wat wij voor u kunnen betekenen.
Mijn product functioneert niet meer. Wat nu?
Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij lossen dit dan ook graag samen met u op. Wij verzoeken u vriendelijk om een serviceaanvraag hiervoor in te dienen. Vervolgens zullen wij de situatie bekijken en nagaan op welke wijze wij dit het beste voor u kunnen oplossen.
Mijn product is beschadigd. Wat nu?
U kunt een serviceaanvraag indienen. Onze specialisten zullen kijken of de situatie onder de garantie valt. Zo niet dan zullen zij een prijsopgave voor u maken van de beschadigde/kapotte onderdelen. Deze kunt u dan bekijken voordat u een keuze maakt om tot koop over te gaan.
Ik ben niet tevreden met de afhandeling van mijn melding. Waar kan ik mijn ei kwijt?

Wij zetten alles op alles om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan er soms iets mis gaan. Mocht dit het geval zijn of bent u niet tevreden over uw bestelling of onze service? Wij nemen uw klacht altijd serieus en doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice? Dien dan uw klacht in bij onze directie. Dit kan schriftelijk naar het volgende adres:

Douche Concurrent
t.a.v. Directie
Hofweg 13
3208 LE Spijkenisse

Bij onvrede over de afhandeling van uw klacht kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact op met behulp van de serviceaanvraag of bel naar 010 - 230 99 34 (keuze 3)